zaterdag 9 mei 2015

Stampin Up Haul

Hey allemaal,

Ik heb eindelijk mijn bestelling van stampin up gekregen.
Met andere woorden kan ik eindelijk terug beginnen aan kaarten maken.

Ik heb dus een basis aankoop gedaan, maar ook een aantal andere producten.

Ik heb de petite petals bundel gekocht, dat is de stempelset (clear mount) en daar de pons bij.
 De stempels in clear mount is 14,95 euro en de pons is 15,95.




Dan heb ik gorgeous grunge gekocht in clear mount, deze wilde ik al van begin hebben omdat deze super is voor achtergronden en andere. Deze in clear mount is 23,95 euro.




Bij een aankoop vanaf 50 euro deed de demonstrator een actie dat je een gratis inktpad mocht uitkiezen. Ik heb wisper white uitgekozen en 2,45 extra betaald (de inktpad was maar voor 6,50), eigenlijk had ik er nog een mogen uitkiezen maar zij besliste dat een bestelling in 2 delen niet telde.
Ook heb ik extra snijmesjes gekocht voor mijn papiersnijder, 2 per pak voor 6,95 euro.

Ik heb dan clear mount case gekocht, hier krijg je er 4 per pak voor 6,95 euro. 
Ik heb deze gekocht om mijn andere stempelsets in te steken om deze zo mooi te organizeren en op te bergen.





Ik heb dan 2 maal whisper white cardstock gekocht, per pak krijg je 40 papieren voor 9,75.
Ik heb dit al eens bekeken en het is echt super papier, hele goede kwaliteit, ik ben zeer tevreden.




Stampin up heeft een nu de retirement products, vanwege hun nieuwe catalogus gaan er vele producten weg, daarom heb ik een aparte bestelling gedaan samen met clear cases en de mesjes erbij.
Ik heb 3 maal de moonlight designer series gekocht, deze was in de plaats van 8,50 euro maar 4,25. 
Ik wilde er zeker geen 8,50 geven aangezien dit helemaal niet groot is, je krijgt er wel 48 papieren voor en achterkant bij.

 

Ik heb dan zelf 2 kaartjes met deze producten gemaakt. 



Ik kan jullie zeggen dat ik heel erg blij ben met deze bestelling, en in de toekomst zullen er zeker nog volgen van stampin up. Maar wel van een andere demonstrator.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag.


e-mail: the.crafty-fox@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten