vrijdag 29 mei 2015

Aankopen action, banier en hema

Hey allemaal,

Ik heb deze week weer een dagje gaan winkelen, ik ben langs de action geweest, hema en ook de banier.

In de action heb ik mijn vooraad met taperollers terug gevuld, ze waren allemaal op.

Ook heb ik een papierpad gekocht, deze in abstracte prenten.



Dan heb ik een kaft gekocht in mint groen, je ziet het op deze foto niet zo goed.

En ook een brievenbakje voor mijn hobbykamer, die stillekes aan vorm krijg.

Dan ben ik even de Hema binnengesprongen voor fotomapjes waar mijn kaarten in kunnen.


Hier is een foto waar je kan zien hoe ik mijn kaarten opberg.


Bij de banier heb ik een pons gekocht, een goeie grote cirkel zodat ik eindelijk wat leukere toevoegingen kan doen op een kaart.

Een houten stempel met handgemaakt op, ik ben hier wel helemaal niet tevreden over, het kost 6,2 euro (te veel dus) en is niet zo een hele goede kwaliteit.

En dan een kleine inktpad van de memento tuxedo black inkt.

Dat waren dan mijn aankopen voor deze week, volgende week volgd er een shoplog van scrobby.nl.
En de week daarna waarschijnlijk nog een van stampin up, zeker nu ik een nieuwe demo heb.

Ik wens jullie een heel fijn weekend. 


e-mail: the.crafty-fox@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten