zaterdag 2 mei 2015

Scrobby Haul

Hey allemaal,

Ik ben hier weer met een haul.
Zoals ik al vermeld heb kan ik op dit moment niet echt verder met kaarten maken en ben ik aan het afwachten tot mijn bestelling van Stampin Up klaar is om deze dan op te halen.

Ik heb dus weer besteld bij scrobby, dit was een bestelling dat ik al een maand opzij had laten liggen en nu heb betaald. Daarom zijn deze producten niet op de site in voorraad.

Ik heb 4 stempelset's gekocht, deze wilde ik al een tijdje zeker omdat ze er zo super uitzien.

Ik heb er 2 van Avery Elle gekocht, deze zijn de nieuwste stempels van dat merk. 
Avery Elle - Furry Friends (12,86) , een hele mooie stempelset voor echte dierenliefhebbers, en zeker voor honden/ katten mensen. Ik heb zelf een kat en wilde deze daarom zeker hebben.


Avery Elle - Ellie (6,86) , ik had nooit gedacht dat ik verkocht kon graken aan olifanten, ik ben echt heel blij dat ik deze heb gekocht. Echt een prachtige stempelset en ook niet erg duur.


Lawn Fawn- Winter Fox (3,42) , deze wilde ik al enkele maanden en telkens was deze uitverkocht, zodra deze aanwezig was op die site heb ik die meteen bij mijn bestelling geplaatst zodat ik er heel zeker van ben dat ik deze heb. Dit is niet alleen goed voor de winter maanden maar ook voor iemand met een verkoudheid enzo.





Mama Elephant - Honey Bunny (14,25) , deze super schattige stempelset kan voor heel veel dienen, geboorte, pasen, verjaardag, valentijn enzo. Ik kan deze ook zeker aanraden.

Dan heb ik nog een paperpad gekocht, je kan er nooit genoeg van hebben.
Doodleburg Kraft in Color Paper Pad 6x6 (6,30), je hebt vele kleuren en patronen. Je hebt 24 bladen met aan beide kanten een patroon/kleur. Op zich ben ik helemaal geen fan van dat soort papier, ik heb liever voor elk patroon/kleur een appart blad, dit lijkt meer verspilling.

Dan heb ik nog wat andere producten gekocht, niet echt iets speciaals.



Ek Success Cutter Bee Honey Bee Scissors (9,98), deze schaar blijkt een hele goede schaar te zijn, ik heb deze al geprobeerd, en deze is inderdaad heel erg goed, in d toekomst koop ik er zeker nog een reserve. Ook deze is zeker aan te raden.

Pincet Scrapbooking (2,28), niet echt iets speciaal, maar wel heel erg handig, je moet in tegenstelling met een gewoon pincet drukken om te openen.

Adhesive Eraser (1,67), deze dient om lijm weg te 'gommen', ik weet zelf niet of het wel werkt, maar dit zou echt mega handig zijn.

Dan als laatste, 3 producten van het merk Sakura. 

Sakura Gelly Roll Glaze Bold Point Pens Black (3,93), ideaal om de oogjes van stempels mooi zwart en glanzend te maken zodat deze zeker in het oog springen. Je krijgt er 2 van per.

Sakura Quickie Glue Roller Pen (2,62), deze pen dient om kleine stempels of andere hele kleine dingetjes te lijmen, wat je dus niet kan met gewone lijm. 

Sakura Gelly Roll Souffle Opaque Puffy Ink Pens White (3,93), deze is ook zeker aan te raden als je op zoek bent naar een goede witte gelpen die op zwart papier duidelijk te zien is. Je krijgt 2 pennen per.


Dit was dus mijn scrobby.nl haul. volgende week (of de week erna) komt mijn stapin up haul.
In ieder geval ga ik zeker volgende week een aantal kaarten die ik afgelopen maanden heb gemaakt delen met jullie.

Als jullie nog vragen hebben of zelf iets wil delen mag je mij gerust contacteren.

Nog een hele fijne dag gewenst.


e-mail: the.crafty-fox@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten