woensdag 20 mei 2015

Fototutorial: Beterschaps Panda

Hey allemaal,

vandaag heb ik weer een fototutorial voor jullie met in de hoofdrol de stempelset van Mama Elephant, Pandamonium.
Mijn moeder heeft vorige week een ongeval gehad met haar brommer. Daarom dat ik deze kaart maakte, en ook een fototutorial van wou maken, want dat is iets dat iedereen wel meemaakt dat iemand ziek word of er iets mee gebeurd.
Het gaat in middels al vele beter en ze heeft het kaartje ook al ontvangen.

Wat heb je nodig:
- Alfabet stempel, ik gebruikte de Lawn Fawn- Harold's ABC.
- Mama Elephant- Pandamonium stempel set.
- Alcoholmarkers, of andere.
- Paperpad, afmetingen: 10 cm op 14,5. Ik heb gebruik gemaakt van de moonlight paperpad van SU.
- Clear Blocks
- Kaartbasis, afmetingen: 14,9 cm op 21 cm (door de helft = 14,9 op 10,5)
- Papier voor markers (of andere), afmetingen: 7 cm op 10 cm.
- Memento Tuxedo Black inkt (of andere)
- Taperoller en/ of Tombow mono adhesive.
- Enveloppe.

- Stempel de Panda's naar elkaar toe, zodat het lijkt dat de linkse een kus geeft aan de andere. Stempel ze wel niet helemaal in het midden, want er moet nog text boven.
- Stempel dan een text boven, die te maken heeft over beterschap, ziekte of geluk.


- Kleur de Panda's een beetje in voor wat schaduw en diepte. Maak ook een ondergrond voor de panda's, anders lijken ze te zweven

- Snijd dan dat papier met de panda's op zodat je 2 delen hebt (zie afmetingen bovenaan).

- Plak dan het papier met de panda's op het patroon papier, dan plake je dat geheel op de kaart basis.

- In de binnenkant stempel je dan nog de zittende panda, maar stempel eerst af dat de panda in het grijs is en niet zwart. Dan stempel je nog een text op als steun, of andere.


- Op de enveloppe zelf stempel je in de rechterhoek de kleinste panda, stempel dan de enveloppe in de hand.

- Dit is dan het eindresultaat. Deze is dan klaar voor verzending.


Ik hoop dat je dit een leuke en interessante fototutorial vind.
Ik wens jullie veel plezier en een hele mooie dag.

Voor vragen en om uw creaties te delen mag je mij altijd contacteren.
e-mail: the.crafty-fox@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten