maandag 28 september 2015

Lawn Fawn - Let's make a wish

Hey allemaal,

vandaag de eerste tutorial van de stempelset Party Animals van Lawn Fawn, het is iets later dan normaal. Deze week is het mijn verjaardag vandaar dat ik heb gekozen voor deze stempelset.

Wat heb je nodig:

-Stempelset van Gleefull Garden van Lawn Fawn
- Memento Tuxedo Black inkt
- Cardstok van 14,8 cm op 10,5 cm, in de helft (14,8 op 21) en 13 op 9 cm.
- Distress ink of andere kleuren inkt naar keuze
- Distress blending tools
- Schaartje
- Stuk papier voor alcohol markers
- Memento Tuxedo black inkt
- Alcohol markers
- Washi Tape die je niet gebruikt of graag hebt. 

-Stempel je figuren op het papier voor alcoholmarkers, kleur deze dan in en knip ze dan uit. Ik heb hier geen foto van want had dit al een tijdje geleden gedaan.

-Neem je papier van 13 op 9 cm plak met washi tape op je papier zodat je strepen hebt. Zie op de foto. Kies dan de kleuren die je gaat gebruiken, dan blend je de kleuren op de strepen zoals je dit zelf graag zou willen. Ik heb zelf geel, rood en paars gebruikt. Mijn eerste was mislukt omdat de washi tape te sterk was, en nadien had ik met een strep dezelfde fout, dus heb ik een strookje wit papier gesneden en dat daar bovenop geplakt zodat je het niet meer kan zien.


-Plaats je figuren waar je deze graag zou willen en plak deze dan op je achtergrond.


-Dan stempel je uw tekst waar je deze wil.



-Plak het dan op je kaartbasis. Dan is je kaart eigenlijk al klaar, je kan deze nog versieren.






Voor vragen of om je eigen creaties te delen mag je mij altijd contacteren op mijn e-mail adress. Ik wens jullie nog een hele fijne week toe.





e-mail: the.crafty-fox@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten