zondag 4 oktober 2015

Mededeling

Hey allemaal,

ik heb vandaag even een mededeling, helaas niet zo een leuke. Ik ga namelijk mijn blog op pauze zetten, je zal dus een tijdje niets nieuw zien behalve dan als ik aankopen heb gedaan. Dit omdat het erg zwaar is met mijn gezondheid, het is op dit moment erg zwaar om een kaartje te maken en ook om een artikel te schrijven, dit hebben jullie zeker en vast gemerkt aan mijn laatste paar tutorials die korter zijn, of niet goed zijn uitgelegd of zelfs amper foto's. Ik heb het ook erg druk met allerlei dingen die gaande is en veel druk op mij word gelegd.

Vandaar dat ik mijn blog even pauzeer om alles op een rijtje te hebben, wat meer rust, minder druk op mijn schouders en nadien meer kracht en helderheid om hier verder te posten.

Jullie zullen wel over enkele weken 2 post zien verschijnen van aankopen van scrobby.nl en stampin up. 

Ik wens jullie nog een hele mooie week toe.

groeten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten