woensdag 14 oktober 2015

scrobby haul

Hey allemaal,

vandaag deel ik mijn aankopen van scrobby.nl. Het is maar een kleine haul maar ik wilde deze wel met jullie delen.

Ranger Mini Glossy Accents (2,15), ik wil dit product uitproberen voor ik de grote fles ga kopen.

Avery Elle Stamp & Die Storage Pockets (6,80), Deze heb ik gekocht om mijn stempels in op te bergen want de de dvd doosjes van Stampin Up nemen toch wel veel plaats in beslag.

Glue Dots Mini Dot Roll (3,81), ik heb de glue dots van action maar vind deze niet goed vandaar dat ik deze heb gekocht.

Lawn Fawn Cuts Custom Craft Dies large stitched rectangle stackables (26,55), Ik vond deze heel belangrijk te hebben.

My Sweet Stamp Shop Plan To Eat (7,56), ik ben van plan om binnen enkele maanden een happy planner te kopen, vandaar dat ik begin met deze stempels te kopen.

Hero Arts Clear Stamps Stamp Your Own Succulents(14,71), deze stempel wilde ik zeker hebben.


Dit waren dan mijn aankopen van scrobby.nl. Volgende week zal ik waarschijnlijk de aankopen van Stampin Up met jullie delen als ik deze heb.


Nog een fijne dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten