vrijdag 25 september 2015

Avery Elle - Thank

Hey allemaal,

vandaag de laatste kaart met de stempelset Avery Elle - Bonjour, deze geweldige stempelset kan ik niet meer missen. Ik raad deze aan iedereen aan. De kaart van vandaag is ook wat neutraler dan de vorige.

Wat heb je nodig:

- Algemene kaartbasis (14,8 op 21)
- Verschillende kleuren inkt
- Stempelset Avery Elle- Bonjour

- Stuk whisper white of ander sterk papier ( 10 op 14,3) en voor je text.
- Taperoller


-Neem de lange stempel lijkt op tegels, stempel met verschillende kleuren een voor een naast elkaar. Dat is dan je achtergrond, let wel dat het mooi naast elkaar stempelt.

-Stempel dan een aantal keer de uitlijning van de macaron, zowel de grote als de kleine macaron. Stempel dan de vulling voor de macaron met dezelfde kleuren als je achtergrond, kies dan de beste eruit en knip deze uit.

-Dan stempel je uw tekst op een overschot van witte kaartbasis. Ik heb zelf gekozen voor de tekst 'Thank you for being so sweet' en heb ernaast ook de decoratie stempels gebruikt. Knip dan je tekst mooi uit en plak deze op je achtergrond. Ik heb er ook voor gezorgt dat mijn text even groot is als een lijn van tegels.

-Plaats dan je macarons om te zien hoe je deze wilt hebben, als je tevreden bent met hoe ze liggen dan plak je deze op je kaart.

-Plak dan je geheel op je kaart basis en dan is je kaart al klaar.


Volgende week komt de stempelset van Lawn Fawn - Party animals in de hoofdrol vanwege mijn verjaardag 2 oktober. Je kan dus veel verjaardagskaarten langs zien komen.



Voor vragen of om je eigen creaties te delen mag je mij altijd contacteren op mijn e-mail adress. Ik wens jullie nog een hele fijne week toe.





e-mail: the.crafty-fox@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten