zaterdag 26 september 2015

Aankopen Stampin Up

Hey allemaal,

vandaag toon ik je mijn aankopen van stampin up die ik eindelijk heb kunnen ophalen, het grootste deel is van mijn moeder waar ik eind oktober een project voor ga maken omdat het dan de verjaardag is van mijn zusje.

Dit zijn de producten die ikzelf heb gekocht:

Four Feather stempelset en snijmal, deze kan je zelf niet meer kopen, ik heb het zelf over gekocht van mijn demo omdat ik deze al een tijd wilde hebben. Dit heeft me 15 euro gekost tesamen.



Clear Block A, ik heb vele hele kleine stempels en het is aan te raden dat je de juiste maat van clear block gebruikt, vandaar dat ik deze heb gekocht, dit is 5 euro.


Brights Sequin Assortment, deze had ik opzij laten leggen wanneer deze in de weekley deals stond, zelf kost het 6,25 maar ik heb er dus minder voor betaald. Deze ga ik deze week gebruiken voor mijn shaker cards.








Dit zijn de aankopen van mijn moeder;

Silver Glimmer paper, kost 6,25.


Watermelon Wonder en Calypso Coral inkt pad, 8,50 per inktpad.





Calypso Coral 1/2" Seam Binding Ribbon, kost 8,50.



Tear & Tape Adhesive, is 8,50.




Rhinestone Basic Jewels, is normaal 6,25 maar was minder vanwege de weekley deals.



Decorative Dots Textured Impressions Embossing Folder, ook dit kwam van de weekley deals en is dus minder dan normaal (9 euro).



Cherry On Top Designer Series Paper Stack, is 9,75.



Sprinkles On Top Clear-Mount Stamp Set, 16 euro.



Very Vanilla Cardstock, voor 9,75 heb je 40 bladen hiervan.



Dit waren dan de aankopen van mij en mijn moeder. In oktober weer een aankoop van stampin up voor mijn verjaardag maar ook de laatste producten die mijn moeder gaat kopen

Ik wens jullie nog een hele mooie dag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten