maandag 21 september 2015

Aankoop Scrobby

Hey allemaal,

ik heb vandaag voor jullie mijn aankoop van scrobby.nl, ik heb producten gekocht om een kaart te kunnen maken voor mijn moeder. Ik ben helaas vergeten vandaag een tutorial vergeten te plaatsen dus deze zien jullie morgen op mijn blog.

Lawn Fawn Beachside Paper Pad 6X6 (5,20 euro), deze paperpack is dus voor het kaartje, voor de rest is deze heel leuk om zelf wat meer neutrale kaarten te maken.

 

Lawn Fawn Clear Stamps Love You S'More (13,12 euro),  deze stempelset ga ik gebruiken voor het kaartje, ik zal er een foto van plaatsen als het af is als jullie dit graag willen zien.


Lawn Fawn Ready, Set, Snow Stamps (13,13), ik heb eigenlijk helemaal niets met kerstmis, maar vond deze stempelset wel erg leuk en zal binnenkort ook de snijmallen voor halen om shaker cards mee te maken. Ik heb dit ook gekocht dat ik een kersttutorial kan maken in december voor mijn blog.


Lawn Fawn Let's Bokeh In The Snow Paper Collection 12x12 (6,13), heb ik niet alleen voor de kerst kaartjes gekocht maar ook omdat ik dit heel mooi papier vind, ik heb wel per ongeluk de 12 op 12 paperpack gekocht ik dacht dat ik de 6 op 6 had besteld.

 

Uni-ball Signo Broad UM-153 Gel Ink Pen Wit (2,94), ik heb de witte sakura gel pennen al maar vind deze niet zo heel goed, ik heb dus veel goeds over deze pen gezien en gehoord dat ik ze heb gekocht.

 

Dit was dan mijn aankoop van scrobby.nl, het is een kleine maar toch een leuke aankoop. Ik hoop ook dat ik ergens deze week de producten die mijn moeder enik van stampin up heb gekocht zou kunnen tonen, het is al erg druk geweest voor mijn man en ik zit weer ziek op de zetel waardoor dit tot nu toe nog niet is kunnen gaan.

 

Ik wens jullie een hele fijne week toe.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten