donderdag 16 april 2015

Stampin Up ! haul

Hey allemaal,

Ik heb vandaag een Stampin Up ! haul voor jullie. Ik heb in de maand maart een bestelling geplaatst tijdens de sale-a-bration. Dat is een periode waar je vanaf elke aankoop van 60 euro (dus ook 120,180 enzo) dat je een gratis product mag uitkiezen. Ik heb 2 producten mogen uitkiezen. Stampin Up ! is een geweldig merk die ik sinds nu meer ga gebruiken. Je kan deze producten wel niet in Belgiƫ kopen (nog niet) maar ik heb deze besteld en dan in Nederland opgehaald bij een demonstrator.

Eerst en vooral heb ik de Brights inktpad collectie gekocht, deze is een ideale basis en heb je 5 euro minder te betalen dan je deze los koopt. De inktpads van SU zijn ongelofelijk goed en je kan deze ook gebruiken als waterverf. Deze collectie was 59 euro.


Dan heb ik 2 losse inktpads gekocht, los kost een inktpad 6,50 euro. Ik Heb van de Neutrals collectie de inktpad Chocolate Chip gekocht. En dan een inktpad van de In Colors 2013-2015 Baked Brown Sugar gekocht, let wel, deze gaan er dit jaar uit daarom wil ik er nog halen voor je deze nergens niet meer vind, je hebt 5 kleuren per In Color. Ik heb ook daarvan de refil gekocht voor 3,50 euro omdat dit een kleur is die ik veel ga gebruiken (en ook heel erg veel gebruikt).


Dan heb ik 4 Clear Blocks gekocht voor mijn stempels op vast te maken, ik had er eerst 1 van de banier, maar dat was een grote, lompe, vieze en slechte kwaliteits block. Je kan deze los kopen of in een pack. De prijzen hiervan weet ik niet meer maar mij heeft het alle vier rond de 37 euro gekost. Ik moet wel zeggen dat ze super goed zijn en handig.


Ik heb daar ook een tombow mono adhesive lijm gekocht, ik wis toen nog niet dat deze in scrobby.nl maar rond de 2,50 euro kostte. Want bij SU kost deze bijna 5 euro.


Ik heb ook Window sheets gekocht, dat zijn er 2 in groot formaat. Deze zijn ideaal om shaker cards mee te maken en ga ze daar zeker voor gebruiken. Ook dit kost rond de 5 a 6 euro.


De eigenlijke reden waarom ik een aankoop heb gedaan bij SU, is omdat ik heel nodig een goede papiersnijder nodig had, de gene die ik eerst had was van scrobby.nl maar deze was echt slecht, sneed niet zoals het moest en deed mijn papier kapot. Deze daarentegen had ik veel goeds over gehoord en uiteindelijk gekocht, ik kan je zeggen dat ik daar geen seconde spijt van heb, deze is gewoon zalig. Hij heeft een mesje, en ook een score dingetje om uw papier te kunnen plooien, de achterkant heeft een opslagplaatsje (ideaal voor onderweg), hij is erg stevig en ook nog met een kinderslotje voor de veiligheid. Je kan deze ook nog wat ombouwen voor extra soorten mesjes. Deze kostte mij rond de 33 euro.


Dan mijn gratis en zelf uitgezochte producten, zijn beide stempels. De eerste is een polymer stempel in meerdere stappen, het is een prachtige bloem die ik ook veel heb gebruikt.
De andere is een clear mount stempel, een verjaardags stempel (want je kan daar nooit genoeg van hebben).



Dit was mijn SU haul. Ik ben ongelofelijk blij met deze producten en ga zeker binnenkort een nieuwe bestelling plaatsen want er gaan een aantal producten weg die ik zeker wil hebben.
Als je vragen hebt of meer van deze hauls wilt zien laat mij dit dan weten.


Ik wens jullie nog een prachtige dag verder

e-mail: the.crafty-fox@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten