zaterdag 18 april 2015

Foto Tutorial: Wheelie Like You.

Hey allemaal,

Vandaag mijn eerste foto tutorial, ik heb al een aantal posts van producten die ik heb aangekocht, dus ik vond dat het eens tijd word voor iets anders. Aangezien ik deze blog heb gemaakt om mijn passie te kunnen delen heb ik een tutorial, dat is een filmpje of een reeks fotos die u tonen hoe je iets moet maken. En vandaag maken we een kaart met als thema de stempelset van Lawn Fawn, Wheelie like You. Dit is een hele gemakkelijke kaart en hier heb je niet zo veel voor nodig.

Dit is het eindresultaat: 


Wat heb je allemaal nodig:
-Basis cardstock (wat uw kaart is) met de afmetingen 10 cm op 20 cm.
-Patroon papier naar keuze (of paperpad) van 9 cm op 9 cm.
-Stempel set Lawn Fawn- Wheelie like you.
-Clear Block (niet te groot).
-Memento inkt (alcohol markers), of StazOn (waterverf), of andere als je met potlood gaat werken.
-Washi Tape (niet al te groot), moet passen bij het patroon papier maar wel in een tegengestelde kleur.
-Wink of stelle (naar keuze)
-Spectrum noir markers, waterverf, potloden of stiften.
-Papier voor alcohol markers, waterverf of normaal papier afmetingen 5 cm op 5 cm en 2 cm op 4 cm.
-Taperoller en of Tombow mono adhesive.



Plooi je basis papier in de helft zodat je overblijft met een kaart van 10 cm op 10 cm, plak daar je patroon papier op mooi in het midden met een taperoller. Leg dat dan opzij.


Pak je papier voor uw kleurbenodigdheden, stempel het looprad op het papier van 5 cm op 5 cm en stempel de hamster daar dan mooi in, neem dan het ander papier van 4 cm op 2 cm en stempel daar de text op.


Kleur het looprad in de kleur van je washi tape en de hamster naar keuze, zorg zeker voor dat je een ondergrond inkleurd dat het niet lijkt te zweven. Kleur dan de rand in van de text, moet niet perfect zijn. Ga dan met wink of stella over uw looprad zodat deze wat glitter heeft.

Lijm dan met het papier met de looprad en hamster in het midden langs boven (je kan ook 3d foamkes gebruiken). Zorg zeker dat de text ook genoeg plaats heeft. Plak dan de text met een beetje lijm op zijn plek. Ga dan met 2 stukjes washi tape vanboven en van onder de text, plak dat dan mooi in verhouden met dat papier.


En dan ben je eigenlijk al klaar. Je kan zelf de binnenkant van je kaart ook versieren en stempelen, met andere kleuren inkt of eigen text. 


Deze simpele kaart kan je echt in alle kleuren maken, ik heb er 3 verschillende gemaakt:



Ik hoop dat jullie dit wat vinden, je mag altijd jou creaties aan mij tonen en vragen stellen.
Ik ga proberen elke week 1 foto tutorial te maken, met zowel verschillende stempels als dezelfde maar op andere manieren.


Nog een hele fijne dag gewenst.


e-mail: the.crafty-fox@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten