zondag 12 april 2015

Scrobby haul

Hey allemaal,


Ik heb dinsdag een bestelling gedaan bij scrobby.nl, ik kan deze site iedereen aanbevelen. Ze hebben heel veel producten die je in Belgiƫ zelf niet of heel moeilijk kunt vinden. Het is er ook niet erg duur, en ze leveren de volgende dag al. Ik ben hier echt super tevreden over, de klantenservice is ook mega vriendelijk tegen je en je kan uw bestelling altijd nog aanpassen of retouren.

Vanaf 37,50 euro heb je gratis verzending naar Belgiƫ.


Ik heb dus dinsdag mijn bestelling daar gedaan en deze kwam aan op donderdag, de reden dat deze niet de volgende dag aankwam was omdat scrobby.nl een vakantie periode hadden.

Ik heb er Lawn Fawn stempels gekocht van de nieuwste lente colectie.
Lawn Fawn Baked with Love
Lawn Fawn Wheelie like you (Ik heb met rode inkt gebruikt daarom kleurt deze roze)
Lawn Fawn 5th anniversery 


Dan hebben ze sinds vorige maand Mama Elephant stempels, en ik had er 2 opzij laten liggen en er nu dus 1 van gekocht. Ze waren in een mum van tijd uitverkocht en nu is deze pas minstens vanaf 6 weken terug te koop.
Mama Elephant Pandamonium


Dan heb ik nog Wink of Stella glitter pen gekoct in clear. met deze pen kan je overal wat glitter of shimmer toevoegen.
En Ik heb ook 2 keer de tombow mono adhesive gekocht. Dit is echt een super product.

Ik heb zelf nog een aantal kaarten gemaakt met deze producten.


Als je nog shoplogs of hauls wilt zien laat me dit dan zeker weten, want ik heb nog een vorige bestelling bij scrobby, van hobbidee.nl en van stampin up !.

Nog een fijne dag.

e-mail: the.crafty-fox@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten