vrijdag 10 april 2015

Action, Boeken voordeel, Wibra en De Banier Shoplog.

Hey allemaal,


Ik heb vandaag een shoplog van de spullen die ik deze week heb gekocht.

In de action vind je echt heel veel aan fantastische prijzen, ik heb daar mijn craft spullen gekocht.


Taperoller, kost 98 cent per stuk en is geweldig voor papier aan elkaar te plakken, ik vind deze zelfs vele beter dan van het merk prit (en ook vele goedkoper).
Foamtape, deze is 42 cent, is wel niet erg hoog zoals de 3d foamkes, maar is ook een uitstekend product.
Ik heb veel washi tape gekocht deze week, het zijn de smalle tapjes in allerlei kleuren, deze kosten 79 cent ongeveer, ze zitten met meerdere verpakt. Je hebt deze in allerlei formaten en kleuren, zeker een aanrader voor project life.
Paperpads heb ik er ook gekocht, zowel de paperpads met glitter en de gewone, ik vind ze heel mooi, alleen was er niet veel keuze in onze action en vond ik de meeste te kinderachtig. Deze waren rond de 1 euro per pak. Je krijgt er 48 bladeren van.
En ook opbergmapjes voor kaarten, deze kosten 59 cent ongeveer.

Dan heb ik ook wat aankopen gedaan in de Wibra.

Ik heb er zeker 3d foamkes gekocht, deze zijn 69 cent en je hebt er in 3 verschillende formaten. Ik vind deze echt geweldig, de meesten die je vind in gewone winkels plakken niet zo stevig, zijn duur en in kleine tot middelmatige formaat. Zeker een aanrader voor mensen die graag 3d kaarten maken.

Ik heb 4 blauwe mandjes gekocht voor mijn spullen in te bewaren. Deze zijn 79 cent per mandje.
Bloemen pailleten aan 69 cent.
Metalic papier aan 99 cent.
Dan heb ik ook een rol glue dots gekocht voor 1,60 euro ongeveer



Dan in de banier heb ik dubbelzijdige tape gekocht, deze was rond 3 euro maar ik heb deze elders gezien voor dubbel zo veel. Deze is ideaal als je doosjes wilt maken of iets heel stevig wilt plakken.
En ook versacraft witte inkt, is 2,50 euro. Ik ben hier wel helemaal niet tevreden over, dit is een grote teleurstelling.

En in boeken voordeel is er een actie 1+1 gratis aan craft spullen. Ik heb dus 2 paperpads gekocht (want je kan er nooit genoeg hebben) in de kleur rood. En dan heb ik ook 2 pearl gels gekocht in de kleur wit, ik had eerst gedacht hier zelf candy dots mee te maken maar helaas.

Dit is dus mijn shoplog van deze week, ik heb ook nog aankopen gedaan bij Stampin Up ! en bij scrobby. Als je deze ook graag wilt zien laat het mij dan zeker weten.


e-mail: the.crafty-fox@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten